Ensam över Jul..

Igår kom äntligen Harry hem från Götet, och idag åkte hon vidare till sin far där hon ska fira jul. För min del blir jag alltså hemma ensam. Tur är väl att jag ska jobba. Tänker lite på alla dessa människor som sitter ensamna på jul. Utan julmat och klappar, men främst utan någon som bryr sig om dem. Tänker lite på dom som får spendera julen utomhus, på en bänk, under en bro eller i en trappuppgång för att försöka få lite värme.

Det är sjukt sorgligt att vissa inte har någon alls. Så min julönskning är att alla ni som är med vänner och familj under julen, trots all stress och säkerligen en del familjebråk på julafton, att ni uppskattar den kärlek som ni omges av. Många skulle vilja vara i era skor.

Supervarma julkramar till min familj och till alla mina vänner, ni vet vilka ni är.
En extra kram till Jessica och Daniel som tack för julkortet. :)

I wish you all a merry little Christmas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0