Igår...

Fick gå tidigare från jobbet igår, vet inte vad det var med mig, men ju längre tiden gick där ju mer illamående och yr i huvudet blev jag. Kunde inte sluta svettas och kände mig sjukt dålig. Till slut sa jag till chefen och han lät mig gå hem. Måste ju krya på mig så jag orkar med helgens jobb. thank god så å slipper jag tänka på det idag. Ska bara hålla mig lugn och dricka massa te idag!

Kurera mera.
Känner någon för att komma förbi med lite hostmedicin så varsågod!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0