Oväntad Vinst!

Har precis kommit till jobbet och ska börja mitt 8timmars pass. Hoppas det blir lugna gatan inatt.
Tänkte bara snabbt berätta en kul grej som hände förut. Höll på och fixade mat strax innan kl 20 och då ringer mobilen, Privat nummer står det, hatar å svara då. Anyway, jag svarar och i andra luren hör jag:

Jag: - Aah, de är Jessica
?: -Tja det är Jason från The Voice!
Jag: - Eh, okej...Tja!

Vi snackade lite om att jag ska jobba och att han brukar ringa till nummerupplysningar, sen berättade han att jag vann deras tävling som jag anmälde mig till tidigare idag. Jag vann Akons nya album. Haha. Oväntat och jävligt kul! Får väl se om den dyker upp med posten.

Back to work.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0