Seg natt med Matbegär

Jobbnatten hittills har varigt ovanligt aktiv, har ringt som satan ikväll! Nu har det äntligen lugnat ner sig och jag ska sätta mig och se på Sex and the city filmen.. ,för typ 4 gången, men jag kan se den om och om igen, helt underbar film!
Värst är bara att när jag ser den så saknar Boholm och Forsman jättemycket...

Är på helskumt humör inatt, är super sugen på massa mat! Inte så ovanligt kanske, haha, men just nu kn ja inte sluta tänka på Sushi och Kinesisk mat. GE MIG NU!  Vill ha massor med räkor, ris, lax mm....Det bara vattnas i munnen på mig när jag tänker på det. Känner mig som Homer Simpson. *mmmm Suuushi*
Istället får man sitta på jobbet och käka en halvljummen Gorbys Pirog, känns ju kul!


Ahh..Wunderbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0