Mitt huvud...

känns som en tickande bomb. Visst jag klarade mitt sista jobbpass och resan hem. Väl hemma började jag städa. Så plockade undan lite, släängde sopor, diska och dammsög. När jag väl la mig i sängen så slocknade jag direkt. Sov drygt 4½ timme innan jag vaknade och nu känns mitt huvud som det ska sprängas. Kroppen känner nog av att jag inte fått någon sömn under helgen.

Har precis lagat mat nu, kanske mår bättre efter lite vanlig svensk husmanskost, blev mos och falukorv, grönsallad och knäckebröd! Klockrent värre :)

Ska hoppa ifrån datorn nu, äta min mat och se på filmen "Fun with Dick and Jane" som börjar nu på 3an. Filmtips till er som tråkar hemma! Just ja, innan ja lämnar datorn så ska jag lägga bud på en jättemysig tröja jag såg på tradera...
Puss på er alla!

p.s. Kul att lite fler börjat läsa bloggen!! Men glöm inte att lämna lite spår efter er så jag vet vilka ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0