Tankspridd

Vet inte riktigt vad som händer, är lite fundersam på hur en människa i min omgivning beter sig. Känns rätt jobbigt eftersom jag får otroligt negativa vibbar utan att veta någon anledning. Känns inte som det är min uppgift att få personen i fråga att prata om det men undrar hur länge det ska pågå. Jag hatar att känna mig obekväm, och det gör jag i sånna här situationer.

Om någon är sur/arg på mig av någon anledning, varför inte prata om det om vuxna människor? Sen att dra ut på det i flera dagar känns bara ännu mer onödigt. Det här drar ner mitt humör oerhört och det känns rätt trist eftersom jag egentligen inte har nåt att vara ledsen över. Detta händer rätt ofta, så det är inte första gången, men om det är nåt fel jag gör så varför inte säga det? Om ingen säger något kan jag ju inte försöka göra det bättre.
Sen är det väl inte jag som ska kompromissa om allting heller. Whatever, vill bara få va glad och bekymmerslös. var mitt roliga och vanliga jag.

Fuck, Make me smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0