Trapped in loverville?

Well, precis kommit hem. Har vart och storhandlat med Harry och Valle. Blev en hel del. Så nu kan man bli ännu tjockare. Handlade faktiskt rätt hälsosamt, det ni!

Känns som jag är fast i Loverville. Kärleks syndrom delux runt omkring mig. Dock inget som haft någon inverkan på mig eget kärleksliv. Forsman är iallafall lycklig och förlovad med sin Victor hemma i Värmland. Harry har precis hittat sin myspojk i Götet och Valle har även hon hittat en karl Götet...
Hmm. Är det där alla bra killar gömmer sig? Tanken har ju slagit mig. Man kan kanske skulle åka ner på en raggarrunda till Sveriges fiskeby..eller inte. Har inte mycket till övers för Göteborg faktiskt. Aldrig gillat staden bara...

Anyway, Är så GOD AWFUL Kärlekskrank. Sjukt ju. Nu börjar det fan bli kris alltså..

Ne, måste få nån mat i magen, inte ätit något än idag...vilka rutiner man har..(NOOOOOT)
Och hjälpa Valle med spisen, hon har nämligen fått för sig att den kommer sprängas. Tösen har uppenbarligen aldrig stött på en gasspis. Vet iofs hur hon känner sig, när vi flyttade in här var jag så rädd för spisen att jag levde på micromat första veckan.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: emelie

Bara för att jag har lite problem med min geografi!!

2008-10-06 @ 23:33:22
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0