Den eviga väntan

Igår blev det lite filmtittande med Valle vilket resulterade i att vi var uppe ganska sent. Det hade inte gjort något i vanliga fall, men nu skulle vi upp vid kl 7 imorse.Det är för mig en helt omänsklig tid att gå upp.

Anyways, upp kom vi tillslut och då var det bara att börja möblera om hela rummet, sopa undan en del damm och ställa sängen i mitten av rummet. Vi skulle nämligen få besök av lite hantverkare som skulle dra kablar och sätta lister i tak och golv.

Hann precis fixa i ordning rummet och drygt 07.20 plinga dom på dörren. Det har varit ett förbannande borrande hela förmiddagen och så för 20 min sen så bara gick dom, utan att säga något. Trodde då naturligtvis att de var klara men inte då, istället så har dom dragit på lunch, trots att det verkar som om dom hade mindre äm 30 min jobb kvar, nu får man alltså vänta ännu längre!

Vill bara att det ska bli klart så jag får fixa i ordning rummet igen, ta en lång varm dusch, fryser fan så jag skakar.
Usch, inte på bra humör nu alltså.

Jävla hantverkare.
Antar att dom inte sa till för att inte en jävel av dom kunde prata svenska, sjukt dålig stil.

suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0