Bakis!

Seg är man idag vill jag lova, men man får ju skylla sig själv. Hade iallafall ruskigt kul igår, synd att inte fler hakade på bara. Stort tack iallafall till Harrie och Boholm för att ni gjorde min kväll kanon. Iallafall snart dags att kasta sig i duschen och få någon mat i magen så man kanske piggnar till! Kan ju vara rätt bra eftersom man ska iväg och jobba kl 23 ikväll.
Resten av helgen blir det bara jobb.

 Fyller ju år imorgon, men då ska man sova och jobba, roligare än så blir det inte. Harrie åker bort så jag är ensam hemma, kommer nog känna mig fruktansvärt bitter imorgon, saknar dom gamla tiderna, när man bodde hemma och mamma brukade väcka mig med frukost på sängen. Hon kom in med nån macka, och alltid ett litet paket.

Senare på dagen käkade man alltid tårta och fick sjukt mycket paket. Ahh, jag vill vara barn igen. Eller kanske inte, men vore inte fel och få öppna ett paket eller två, nån som hade fixat tårta och sånt. Nej istället ska man sitta själv hemma och sen sitta på jobbet och prata med fyllon. GRATTIS.

Hoppas iallafall någon kommer ihåg att man fyller år imorgon, ett sms eller telefonsamtal kan betyda mycket. Så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0