Så fruktansvärt uttråkad..

Ligger i min säng och försöker komma på något att göra. Har pratat i telefon, duschat, lagat mat, sett hela säsong 1 av Lipstick Jungle, bläddrat i en Ellos Katalog, Målat naglarna, läst en massa bloggar och ändå är jag uttråkad. Varmt är det också, har fönstret öppet helt och ändå är jag påväg att koka bort inombords. Har hållt mig i mitt rum typ hela dagen så Harrie och M får vara ifred, dom verkar trivas ihop :)

Ska snart dra på en till film, sen blir det nog att sova. Imorgon ska jag in till slussen och möta Mamma och Mormor. Dom ska åka till åland och härja, haha, ska bli kul och se dom iallafall och se va dom säger om min piercing. Mamma är nog lugn men mormor, yikes, det fulaste hon vet är tatueringar och piercingar. Hon var ju påväg och skälla ut mig när hon såg draken jag har på benet första gången. haha...

nu blir de film...eller kanske ringer och säger hej till Kribbe först som precis kommit hem från spanien..
TTYL babes.


Dålig bild, men där e min drake..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0