Charlie goes Lort-Fjortis

Hade lite tråkigt på jobbet nyss och kletade på mig lite smink, fick då idéen att go bananaz med sminket. Kletade på min version av fjortis-ungarnas smink, dvs, ljust läppstift, överdriven eyeliner, brunkräm everywhere och 14 kilo solpuder. Allt för det "lortiga" - looken....Blev inte så bra bild pga ljuset..men sjukt kul...

Hur i helvete kan ungarna gå omkring sminkade så här...dagtid tom...att inte deras Föräldrar gör nåt. Lås in dom och tvinga dom leka med ponnyhästar i några år till istället för att vara ute på stan med en lättöl i handen och papper i bhn. Skämmes ta mig fan.


Kommentarer
Postat av: simone

Haha charmigt ;)

2009-12-06 @ 13:34:53
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha :) sööt ! <3

men du!? kan du hjälpa mej med min bloggg: D<3

älsakrdej<3

2009-12-08 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0