Marcus på Besök

Efter min och Harrys helnatt så blev det heller ingen sömn på förmiddagen. När jag äntligen hade kastat mig i säng, runt lunchtid så ringer det på dörren. Där står Marcus, en polare från Karlstad.Han skulle kommit hit redan inatt men hade visst däckat hos en polare. Så inte blev det någe sova för min del, inte än iallafall.

Marcus kasta sig i min säng, drack lite oboy och la av en massa fisar. Idioten drack ju mjölk! (Laktosintolerant är han ju såklart) Mysigt värre grabben!
Sen sprutade han ner min säng, oj det lät fel, med sin Parfym menade jag. Era snusk! Så nu luktar det MAN i hela rummet, antar att det var någon slags manöver så att jag ska sakna honom. Var iallafall kul och ses igen, din jevla blottare ;)

Nu ska jag värma en Findus Fiskgratäng i ugnen, sen kommer jag nog fan däcka.
Ciao så länge!




Kommentarer
Postat av: broder

VAR GLAD DU HAR något gott hahaha

2009-02-02 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0