Teknikens under?

Nu är man åter på jobbet och ska sitta här i 10 timmar..yeey..
Anyways.. Detta har inte min dag, eller ja, på vissa plan iallafall.
Fick helt ok lön så det vart man ju glad över. Däremot har min nya mobil krånglat, kunde helt plötsligt varken ta emot samtal eller ringa ut, så nu har jag bytt till min gamla nokia, så länge iallafall. Inte bara det utan mitt i alltihop så la min dator av. Den bara dog och vägra att starta igen. Försökte i typ 15 min, sen la jag av, blev så förbannad så jag var tvungen att göra något annat så jag inte skulle få psykbryt och kasta ut datorn från balkongen.
Vettefan va de kan vara för fel, ska testa igen imorgon, hoppas som fan att den ska gå igång.

Men tänk om den inte gör de? shit, min dator liksom, alla bilder och shit som finns på den....
Inte få panik i förväg...andas Jessica, andas...

Ibland har man bra lust att...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag blev förälskad i dom skorna så jag var bara tvungen att beställa dom :) Jag hoppas dom kommer till veckan :)

2009-07-24 @ 23:48:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0