The X-Files

Ska strax hoppa in i duschen och sen fixa mig i ordning, får nämligen besök om en timme ungefär. Av vem då kan man fråga sig..jo nämligen mitt ex. Har inte träffat honom på över ett år så det ska bli sjukt kul och ses igen. Vi var tillsammans för typ 100 år sen känns det som, eller ja 2003 om jag ska vara exakt. Det var kort och passionerat och som 17åring var jag head over heals kär i honom.

När vi träffades bodde han här i sthlm och jag i värmland så avståndet var en stor faktor till att det tog slut så snabbt. Fanns andra anledningar oxå som jag kanske inte behöver dra upp, men det var lika bra det som hände. Sen dess har vi varit vänner, periodvis har vi vart jättetighta och ibland har vi inte hörts på flera månader. Men han har en plats i mitt hjärta och jag önskar honom bara gott. Killen har ju precis blivit singel efter 4 år så han känner sog nog lite ensam, får va lite extra snäll mot honom.

Nu är det dags för en dusch iallafall.
TTYL.


Puppylove....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0