Umeå Dag 1- Resan dit

Fredag:

Vi startade resan kl 08.30 från cityterminalen i Fredags då vi klev på våran Y-buss. Vi hade köpt med lite frukt, godis, tidningar och gjort mackor och var redo för vår ca 10 timmar långa bussresa. Som tur var så fick vi sitta själva, alltså ha två säten för oss själva så man kunde bre ut sig. Eftersom ingen av oss hade sovit speciellt mycket så somnade vi av  och till i bussen.


Tidsfördriv och en sovande Forsman...

Vi stannade i Tönnebro, utanför Söderhamn nånstans för att käka, blev en burgare på Frasses, kan säga att det var första och sista gången jag käkade där, smakade typ inget alls.




Under resten av resan lekte jag paparazzi och tog kort på ALLT vi åkte förbi nästintill och självklart sov lite till. Tyckte lite synd om folk som behövde lyssna på mina snarkningar, men va fan, jag var ju tvungen att få sova lite.
Vi var framme vid 18.15 tiden, ca tio minuter försenade, gissa om vi var sletna då, men det ändrades såpfort vi kom av bussen och fick träffa bror! Som jag hade längtat efter honom.... mer om det kommer strax, här är fler bilder från resan upp:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0