Slappmåndag & extrajobb

Idag har varit en riktig slappardag, har äntligen fått igång mitt internet så jag kan blogga igen, yeeeey! Harrie och Beccis är i Farsta och själv tänkte jag diska lite, rena berget från grillningskvällen ju.

Chefen hörde av sig förut och fråga om jag ville jobba ikväll, så från 19.30 ikväll så ska jag jobba hemifrån, blir att svara på sms i 4 timmar, bra med extra pengar eftersom jag var ledig i helgen.

Snackat lite med Annica idag med, min lilla böna från karlstad, ska kanske köpa en väska ifrån henne snart, en väska som jag suktat efter i många år, tycker jag kan unna mig en sån fin sak i sommar!

Men nu blir det att diska..
Hörs sen babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0