Solning och Pojken från Irak

Blev solning hela eftermiddagen i tisdags, jag och Harry satt och grillade oss själv samtidigt som vi satt och pratade gamla minnen. Både härliga minnen och sånt man önskar aldrig hade hänt. Iallafall är det alltid skönt och snacka med Harrie, hon fattar alltid vad man menar och vi tänker ruskigt lika... oftast.

Medan vi satt där och stekte (syrran lessna rätt fort och gick in och kollade på film) så kom en lite grannkille fram till oss. Han blåste såpbubblor, pratade om en resa till Irak och om sitt dagis och var hur gullig som helst, han försökte senare leka någon kycklinglek med oss och fick låna Harries basketboll en stund. Det gulliga var att han inte var som andra ungar, typ "varför är du så tjock" utan istället blev han impade och sa att vi var så starka. haha.

Vid 19tiden gick vi in, märkte då att jag bränt mig lite på näsan och ena axeln, blev tydligen mkt brunare på ena sidan kroppen, snyggt! *not* Får ta och sola andra sidan snart kanske....

(tog lite bilder, men mitt internet gick så segt hemma så det tog för lång tid för att lägga upp dom...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0