Tvättstuga...

Väntar på att Valle ska komma hem från centrum, hon skulle sticka och köpa nytt sköljmedel, sen ska jag släpa ner två ton tvätt till tvättstugan. Ska sitta där och häcka i 3 timmar typ. När jag ska tvätta så mycket så känns det rätt onödigt att springa fram och tillbaka mellan Tvätten och lägenheten, speciellt när tvättstugan är på andra sidan gården.

Så nu ska jag packa ihop lite skvallertidningar, vattenflaska och plocka fram lite tvättmedel.
Hipp Hurra,
Fan vad jag HATAR att tvätta.

Nån gång i livet ska jag bo i en lägenhet med tvättmaskin och torktumlare, vilken lyx...



Snyggast i stan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se då till tvätta oftare ...släng massa mega använda kläder...

Tvätta mår man bra av .¨då luktar man gott o nytt





kram ...Ja snyggast i stan hahhaha

2009-03-18 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0