Kommunalt Gyttjebad

Idag har jag verkligen utnyttjat mitt SL kort.. Började kl 10.11 imorse med bussen hemifrån, sen pendel till älvsjö och därifrån buss till Skarpnäck. I Skarpnäck skulle jag nämligen förbi Harrys skola och hämta upp lite post om hon hade åt mig, bla mitt nya simkort till mobilen. Stannade där i ca 40 min och tjötade lite, kändes bra att umgås en stund, sen jag flyttade (och även en id innan) så har vi inte haft så bra kontakt. Var jävligt kul och se att hon mår bra och så efter operationen, fick mig bara att längta ännu mer tills det är min tur.

Efter vi sa hejdå så lunkade jag iväg mot bussen och för att komma till busshållplatsen så går man över en "äng", denna var såklart hur lerig som helst efter allt regn så det gällde att gå försiktigt. När jag väl närmade mig bussen och trodde jag hade klarat mig igenom lerbanan med barvur så glider ena foten och jag ramlar!! Låg i en stor lerpöl och svor för mig själv, rena turen att typ bara någon bil och en tant såg mig... Hade Forsman varit där hade hon dött av skratt.

Fick problem dock när jag försökte resa mig, fanns ingen "stabil" plats att stå på utan jag gled bara omkring i leran, slutade med att jag fick sätta ner andra knät i geggan och hoppa på knä över till gräset för att kunna ta mig upp. Kändes måttligt roligt att åka hem med pendel och buss hel ner-kletad av torkad lera.

Fy fan vad klantig jag är.


Kommentarer
Postat av: broder

SE det som asroligt bara skratta åt...jag gjort massa så saker oxå hhahahhaha

2009-11-26 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0