Dags för jobbvecka igen..

Idag drar min jobbvecka igång, börjar kl 22 idag på egen begäran, brukar annars börja kl 23 men hade så tråkigt idag och extra timmar är alltid bra. Blir ju att sitta ensam inatt, vilket är jävligt tråkigt men resten av helgen har jag ju Forsman med mig. Måste säga att jag är riktigt stolt över henne, hur duktig hon har blivit så snabbt, men kände det på mig, annars hade jag aldrig rekomenderat henne för chefen.

Helgen blir alltså lugn som vanligt med jobb torsdag, fredag och lördag natt. I nästa vecka hoppas ag kunna dra hem lite folk så vi får visa upp lägenheten. Igår hade vi Erik på besök som hjälpte oss skruva ihop Ikeamöblerna, fast han behövdes inte direkt eftersom Forsman visade sig vara en riktigt hejare på sånt, hon klarade hyllorna och bordet nästan helt själv. Stor applåd!

Sen satt vi och kollade i gamla skolkataloger och berättade historier om en massa gamla ragg. Eftersom jag, Forsman och Erik är från samma lilla sketna stad så har vi ju en del gemensamma bekanta om man säger så. Fan vilken Incest-stad det där är alltså. haha.

Dags att klä på sig. Skriver nog mer under natten.


Kommentarer
Postat av: Jejja

hmm,vilken Erik är det?

2009-10-12 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0