Drömmer Jag?

Detta kan vara en av de bästa dagarna i mitt liv. Iallafall garanterat den bästa dagen iår. Sitter på jobbet nu och precis kommit ifrån Märsta och Väsby. Men en sak i taget..



Lägenheten i Steningehöjden, vad ska man säga? Jag blev kär såfort vi klev av bussen. Visst området ligger lite off, 15 min med buss från Märsta station men heeeeela området är precis nybyggt och jättefräsht. Bussen stannar precis utanför huset, helt perfekt och slippa gå genom några mörka parker och sånt när man är ensam.

Iallafall, lite info om lägenheten:
3 rum och kök.
79kvm.
Inglasad Balkong.
Nybyggd år 2009.
Hiss finns i huset.
Tvättmaskin/torktumlare i badrummet.
Fönster i badrummet.
Förråd i lägenheten.
Stor kyl + Stor frys.
Mörkbruna träluckor i köket.
Ena sovrummet är målat mörkbrunt, andra ljusgrått.
Parkettgolv genom hela lägenheten.
Öppen planlösning och högt till tak.
Parabol m 50 kanaler ingår i hyran.

Badrummet...

LÄGENHETEN ÄR PERFEKT med andra ord och ännu bättre är.... LÄGENHETEN ÄR VÅR!!! Vi flyttar in i slutet av månaden och jag ska hämta nycklar där nästa helg. Kan fan inte fatta att det är sant. Vi gick därifrån med världens leenden och skakade i hela kroppen söta Forsman började tom gråta av lycka.

Efter detta var vi tvugna att fira och drog till Upplands Väsby för att käka och träffa Kocken & CJ! Vi hittade en söt liten kinaresturang precis vid pendeln där vi gled in China Star. Forsman tog 4 små rätter och jag käkade en 11bitars Sushi..(för 90kr by the way), sjukt god mat och bra priser, vi lär åka dit igen!

Efter maten så gick vi utanför och mötte upp Kocken och CJ. Vad ska man säga, vågar ju inte säga för mycket ifall han läser detta, men oj va söt han va. Hoppas verkligen man får träffa honom igen och det snart!



Seriöst.....undra om jag drömmer, en sån här bra dag får man inte ha..eller jo. Det har jag fan förtjänat!


Kommentarer
Postat av: fridah

grattis till lägenheten.



mvh

2009-09-19 @ 00:48:51
Postat av: Else-Linn

Godkväll =)



Vilken fin blogg du har! Vad fin du är på bilderna på headern :)



Har du Bloglovin'? :) Ska vi följa varandra? =)



Kram!

2009-09-19 @ 03:31:15
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: broder

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

ÄNtligen o nu sen fokus på Hälsan NYA LIVET

kRAm love ya

2009-09-19 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0