En låååång men underbar dag!

Nu är jag äntligen på plats i min säng igen, puh, fy helvete vilken lång dag det har varit, skulle inte förvåna mig om jag somnar inom en halvtimme. Iallafall, chefen bad mig jobba över till 10.30 imorse, bangade såklart inte eftersom alla extratimmar är bra.

Efter det drog jag hem, åt lite frukost och såg klart slutet på filmen The Terminal, som by the way var hur mysig som helst, hur kan man inte älska Tom Hanks! Hann vara hemma ca 1 timme innan det var dags att sminka sig, byta om och dra till Märsta. Åkte till lägenheten, skrev på papper, fick nycklar och betalade första hyran. NU ÄR DET VERKLIGEN OFFICIELLT. Underbara Märsta...*drömma*

Sen var det bara att sätta sig på bussen till Märsta station, pendeln till tcentralen och därifrån tunnelbana till Högdalen. Skoja inte att jag utnyttjat mitt SL-kort idag. Det kanske inte låter som en jobbig dag? Tänkt då att jag inte sovit utan jobbat 14 timmar under natten. Kan lova att jag är seg i huvudet nu. Får inte sova så länge nu bara, får sällskap sen ikväll...eller ja vid midnatt. Fina baby från Västkusten kommer upp. Han hittade ingen biljett först från Halmstad-Stockholm så han tar tåget till Malmö och åker den vägen till sthlm. Bara för att träffa mig. haha, Hur söt får man bli. Han får dock stå ut med att ja kommer vara seg som fan ikväll.

Nu ska jag käka lite snabbt och se filmen "Meet the Fockers", köpte den och the terminal på Ica härromdagen. haha. nöje.

Puss o kram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0