Lycka kan köpas för pengar.

Igår var det löning som in mitt huvud översätts till "KATCHING", hann sova ungefär 1½ innan Forsman och jag drog oss ner till Märsta för att käka på Greken. Sanslöst god mat blev det iallafall, ska njuta ordentligt sista veckan kan ja lova!

Efter det så hämtade vi ut vårt HM paket som hade kommit, blev supernöjd...eller ja, nagellacket var en besvikelse. billig skit. Solglajjorna satt som ett smäck iallfall så dom åker på under hemresan från jobbet nu snart, ser ut som en överkörd järv typ just nu.

Hann även med storshopping på Apoteket, haha. Brände 650 spänn där.. Blev Huvudverkspiller, hårnålar, anti-snark mojäng ..lite kul om den skulle funka.., ansiktstvätt, vitaminer och 3 lådor Modifast (den flytande maten ja ska leva på). Inte varje dag man kommer ut från Apoteket med två kassar, måste ha sett ut som jag var en riktig pillerjunkie!

Iallafall, hemgång om 20 min, Forsman ska till pÔjken hennes och sova så jag får sitta och snarka i fred på pendeln, haha.

Skriver senare när man e på jobbet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0