1 bloggfri månad

Då var det en månad sen man bloggade. Mycket har hänt men orkar inte dra det. Syster var här en månad och vi hade det supermysigt, trots en hel del syskontjafs.

Tog livet av min dator härromdagen, därför har jag inte orkat ta itu med bloggandet. Tyckte det verkade vara en bra idé att spilla ett glas cola på den när jag och Valle skulle se film. Pfft sa det och så vart skärmen svart. Ska kolla runt me lite datakunnigt folk och se om det får att laga, men betvivlar det starkt. Man får hoppas att en ny laptop hittar hem till mig..gratis...vore inte det perfa?

Har fyllt år ockå, nu är man 24, fy fan. Hade monsterfest förra lördagen hemma. Var riktigt trevligt och vi var väl runt 20 pers, både nya och gamla ansikten. I present fick man pengar, vin, snus, spel, tvålar, shotglas och lite smått. TACK OCH BOCK!

Sen i onsdags var jag, Valle, Simon (från jobbet), Bolinder och deras två polare på spontankryssning till Åbo. Vart en galen resa med Galaxy och fina minnen. Hann med en Åbo-flirt som jag nu hoppas e början på en bra vänskap.

Min crush som skrivit om tidigare då? Jo den finns kvar...Fuck.

Ska försöka blogga lite då och då, ny dator vore guld först och lite ny design...blir fan depp av allt blått och mina gamla sletna bilder. Inte OK.

Anyways.. Snart dags att pallra sig hem från jobbet. Saknar min säng och lär slockna innan huvudet landar på kudden..

Jag och Rickard från min födelsedagsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0