Äntligen jobb igen

Riktigt längtade till jobbet idag när jag vaknade, åkte till och med hit en timme tidigare och tur var väl det för det fattades en i personalen så jag fick logga på redan kl 22, skönt med en timme extra betalt. Kommer ju inte alls få lika bra lön eftersom jag vart ledig en lördag denna månad, det är liksom 14 timmar med ob-timmar som fattas. Lär svida på kontot.

Isabell slutar om 10 min så då blir man själv, ska väl kolla lite serier, se om de finns några nya avsnitt på HIMYM och Big Bang Theory att glo på. Har kommit på att de bli jävligt segt hemma utan dator och nu ska jag få låna ett mobilt bredband av Isa ett tag, skönt att kunna blogga även när man är hemma, saknar att inte kunna blogga när jag vill. Har så mycket tankar som behöver skrivas ner under veckorna och när jag väl sitter framför datan på torsdagen så är allt som bortblåst. Kommer alltså bli lite mer bloggning från och med nu...så ni vet.. (alla ni få som läser)

Skulle va kul om folk kommenterade lite så ja får veta vilka ni är...

Annars då? Hostar ihjäl mig snart, kan inte kylan försvinna?! Imorgon kommer äntligen Forsman hem från karlstad, hon har vart borta sen i måndags morse, såg henne sist i Söndags, känns skumt värre! Saknar ju den lille könan när hon åker bort, samt att de blir så jäkla tyst hemma!

Nu ska ja byta dator lite snabbt innan Isa går..Pöss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0