Bio på Måndag!

På måndag blir det Bio med Forsman, Harry och hennes nya tjej Puma. Ska bli kul och träffa Harry igen, längesen vi umgicks samt att få se vad det är för tjej hon är så himla kär i :)

Iallafall blir det först att käka någon stans innan vi drar vidare till filmstaden sergel för att se Wolfman. Lovade ju att bjuda Forsman på den när hon fyllde år för några veckor sen, bättre sent än aldrig!

Längtar som bara den, hoppas jobbhelgen går fort! Ska jobba Inatt, fredag, lördag och Söndag för en gångs skulle, lovade att ta söndagspasset för min kollega ville vara ledig. Blir ju lite extra cash, kan behövas eftersom man fick dålig lön denna månad.

Vill ha måndag nu!

Wolfman..:)

Kommentarer
Postat av: Karl

Den var inte så bra som jag hoppades på. Men några Oj!-tillfällen var det allt. Se till att ha någon att hålla i ;)

2010-02-26 @ 02:20:39
Postat av: Sanna - Gastric Bypass inom 4 veckor

Hejsan! Trevligt att du kommenterar! Fortsätt med det! Hihi. Ja, visst är det bra!! Jag ska göra min OP i Mars, så det är riktigt nära nu. Ersta Sjukhus i Sthlm ska göra min OP. Är du godkänd för OP? :) Ha en bra dag!

2010-02-26 @ 07:53:38
URL: http://www.metrobloggen.se/zannah
Postat av: bror

DEn ialalfall Hyfsad bra men kanske välj skytter Island eller vad den heter tydligen grym



kram I love ya

2010-02-26 @ 22:44:53
Postat av: Sanna - Gastric Bypass inom 4 veckor

Va skönt!! Hoppas du får en tid snart!! Jag dricker flytande nu innan OPen...Det är grymt jobbigt kan jag säga men det måste gå :) Trevligt, det tycker jag du gör helt rätt i. Kram

2010-02-27 @ 09:04:25
URL: http://metrobloggen.se/zannah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0