Bio igen!

Ännu en ledig dag har passerat, nu har jag endast en vecka kvar av min semester och det ska utnyttjas till max! Idag har jag, lillsyrran och Valle storstädat hela lägenheten. Känns så gött att allt är rent och fint. Ska strax kasta på mig lite smink och dra till bussen med syrran, vi ska nämligen på på bio igen.

Det var Harry som kom med förslaget igår, om vi ville med och se "För Kärleken", gillar vanligtvis inte svenska filmer men Harry & Puma hade gratis biljetter så då tackar man inte nej. Gratis är gott och det är t.o.m förhandsvisning..sånt är alltid kul..

Mot Hötorget!!



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-05 @ 17:11:10
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0