Gift Par

Ofta kan jag tänka på hur skönt det vore med en pojkvän Speciellt eftersom jag umgås mycket med Forsman och hennes kärlek, klart som fan man själv önskar att mna hade någon att mysa med. Dock så får man även höra deras små tjafs som dom har hela tiden, visst har dom varit ihop i ett halvår men ibland låter dom som ett gift gammalt par... haha. Just den delen saknar jag inte..

På tal om gammalt gift par så pratade jag med kära Lilie igår i telefon. Hon ska gifta sig i Augusti med sin stora kärlek och han hade sin svensexa i helgen..Sitter och kollar på bilder därifrån och Stackarn var utklädd i grön klänning och grön pudelaffro-peruk. Manligt värre..eller inte. Men rätt roligt :)

Tänk va häftigt att faktiskt träffa någon som man känner "denna person vill jag leva mitt liv med", vet flera i min omgivning som gift sig och skaffat barn..för mig är den tanken så avlägsen så jag kan inte ens greppa konceptet med "happily ever after", vet inte ens om jag tror på evig kärlek. Lite sorgligt. Har aldrig ens varit på ett bröllop.

Jag, Boholm och Forsman har snackat många gånger om vem vi tror kommer gifta oss först, jag tror Forsman. Men det lär dröja innan någon av oss går fram till altaret..!

Vet iallafall att Lilie kommer vara världens finaste i vita klänning..längtar tills de blir dags för hennes möhippa. Den ska jag fan inte missa!

Fina Lilie i sin Paint-klänning :D



Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas sovit gott :) <3

http://vadfanskajagheta.se/2010/june/mandag-tranar-mitt-kna.html

2010-06-08 @ 07:12:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0