Campa på Östermalm

Imorse när jag och Forsman slutade jobba kl 08 så åkte vi inte hem till Märsta, istället gick vi in på chefernas kontor här brevid och slaggade. Vi hade dragit med sovsäck, fiilt och kuddar, rena campingen på Östermalm. Haha. Visst var det lite hårt att slagga på ett golv, men sjukt värt det, har sovit nästan 7 timmar istället för mina vanliga 1-3.

Vid 15tiden piggnade vi till och bestämde oss för att dra och käka någonstans så vi hoppade på 4ans buss till Fridhemsplan och stövlade in på Mongolian för att få lite krubb. Blev "4 små rätter" + friterad banan m vaniljglass till desert. 92 spänn gick det på, sjukt billigt och kanske den godaste 4 små rätter jag någonsin ätit. Dit lär vi åka fler gånger!

Nu sitter man alltså och jobbar igen, blir ju en timme kortare eftersom man ställer fram klockan en timme inatt..kl 02.00 blir klockan 03.00..Kom ihåg det gått folk!

Nu ska ja springa runt i lokalen och släcka ner alla nödigt tända lampor. Earth Hour drar igång om 15 min. Ni släcker väl lampan ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0