Peppad inför mitt nya liv!

När jag träffade Harry i måndags såg jag verkligen vilken skillnad hennes operation har gjort, trots att det bara gått drygt 4 månader så ser hon helt anorlunda ut. På Måndag är det dags för mitt gruppmöte på Ersta sjukhus, första riktiga steget för min operation. Känner mig så satans peppad och att se Harry gjorde mig bara mer taggad.

Inte bara är hon en inspiration, utan min fina lilla Isabelle på jobbet som kämpat med viktnedgång på egen hand sen i somras. Hon har gått ner hur mycket som helst! Visst var hon vacker innan, men nu strålar hon. Vill att du ska veta Isa att jag är så jävla stolt över dig! Harry med! Ni är mina förebilder nu när jag står på kanten till mitt livs chans till förändring, förbättring....och förminskning. Haha.

Längtar sååå tills alla möten är klara och operationen är bokad!

Detta är mitt mål typ, denna bild är fan min favorit av mig själv. Tagen sommar 2006, precis efter Arvikafestivalen. Galet Solbränd och kände mig riktigt fin för ovanlighetens skull!



Kommentarer
Postat av: S A N D R A

sv: ja ellerhur :D

2010-03-04 @ 19:07:50
URL: http://sandr4.blogg.se/
Postat av: ★ Sussi - Samisk fotoblogg★

Kan bara säga desamma bruden :)



Ja men vist är låten skön. jag r helt beroende av den :D

2010-03-04 @ 21:06:47
URL: http://sussisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0