You give me everything by just breathing..

Ohh, kan man säga något mer perfekt?

Blev på lite bättre humör tack vare Kocken förut, men sen dog hans internet så då fick jag klara mig själv. Vad ska man då hitta på mitt i natten, eller ja, på morgonen? Sova är ju ett alternativ..ja jag ska. Men de är bra om jag orkar hålla mig vaken en stund till, vid den här tiden imorgon så sitter jag ju ensam på jobbet.

Kom på att jag ju för fasen har New Moon på datan, hade fixat den för att jag och Isabelle skulle ha sett den förra veckan, men så kunde inte hon komma och jag glömde bort den. Blir första gången jag ser den sen jag och Forsman såg den på Bio!

Så nu ska jag mysa ner mig i sängen, under täcke och filt och titta på Pattinsson tills jag somnar. Synd bara att han inte ligger brevid när man vaknar. Haha.

Puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: Gustav Zetterlund

Trevlig blogg du har!

www.gustavzetterlund.wordpress.com

2010-03-18 @ 11:33:47
URL: http://www.gustavzetterlund.wordpress.com
Postat av: malinjohanzon

åh han är så snygg!

:)

2010-03-18 @ 20:30:15
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0