Medis..

Nu var man äntligen hemma, eller ja det har jag väl varit i en timme lite drygt. Åkte hemifrån vid 17tiden för att möta upp Frugan vid Medis, sågs väl strax efter 18.30 och började leta efter någonstans att käka. Ingen av oss ville direkt ha Donken, BK eller sibylla så vi fick leta en stund. Hittade till slut ett litet ställe som hette "I love Fastfood" som hade billigt käk. Supermysigt ställe och det var så gott som tom, hatar att gå in på ställen där det sitter 7000 pers eftersom alla måste glo så jävligt, "woooow en tjockis ska köpa mat...då måste jag glo". Patetiskt.

Blev iallafall Kycklingspett med ris och grönsaker. Till det fick man fyra (!!) olika röror. Auberginröra, hummus, chiliröra och tzatsiki..jag gillade iofs bara de två sistnämnda men för 89 spänn så var det lätt värt!

Efter maten var vi mätta och belåtna oc knallade upp mot Medis igen, Där mötte vi upp Harry & Puma som hade vart i stan och shoppat lite..blev lite avis, är sjukt shoppingsugen..måste fan hitta ett par sommarskor...iallafall..Vi stötte även på Mattis som vi inte träffat på år och dar. Kul och se den gamle lurven.

När vi stod och pratade med honom såg jag även en kille som jag nätflirtat lite med från och till i flera år... tror han såg mig också..lite oväntat sådär.

Efter vi sagt hejdå till Mattis satte vi 4 oss på en bänk och tjötade, samt spanade på lite folk i väntan på bion. Måste säga att känslan på söder är så jävla härlig, borde hänga där lite mer nu när sommaren kommit. Runt 21 tiden sa vi hejdå till Puma och Harry, begav oss till Coop för att köpa biogodis (Bonaqua vatten Hallon/björnbär..mums!! och mörk Choklad...borde inte men va fan..)

kl 21.30 började filmen och vi var inte mer än typ 6 pers i biosalongen, sjukt skönt. Shutter Island var riktigt bra, Dicaprio spelar riktigt bra, minst lika bra som i Blood diamond (en riktig favvofilm). Lätt värt pengarna.

Haft en riktig kanonkväll måste jag säga.. Nu ska ja bädda ner mig i sängen och kolla på filmen Precious tror jag, måste hålla mig vaken en stund till, ska ju jobba imorgon natt.

Sov sött kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0