Monster Ball will set you free!

Har nyligen kommit till jobbet, direkt från globen och ännu har det inte sjunkit in att jag såg Lady GaGa för bara några timmar sen. Efter den här konserten är jag om än mer frälst än innan och aldrig tidigare varit i sådan extas som jag befann mig i under konserten. Ingen och jag menar INGEN artist kan få mig så berörd och fascinerad.

Jag har sagt det förr, jag är ingen konsertmänniska, men Lady GaGa ska jag se live igen. Showen var det mest vackra och spektakulära jag någonsin bevittnat. Under låten Speechless blev jag tårögd, bara för det var så jävla vackert.

Tack Andrea och Forsman för att ni va där...dom var minst lika frälsta som jag. Forsman höll på att svimma när Paparazzi spelades.

Funderar allvarligt på att dra till Malmö 19 november för att se showen igen!
Bilder kommer när Andrea har lagt upp sina på facebook, hon hade ju fetingbra kamera emot min kassa mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0