Sex and the city 2 - bakom kullisserna

Sitter och tittar på tv3 just nu som visar SATC2 - bakom kullisserna. Jag bara längtar tills jag får se filmen. Sex and the City är som en gammal vän, något som berör, så mycket mer är en gammal serie som nu fått två filmer som uppföljare.

Bara av att se trailern och nu bakom kullisserna för film nummer två får mig att bubbla inombord, håren på armarna reser sig och jag blir extatisk.
Det låter fånigt, speciellt killar som inte alls förstår tjusningen.. Men Sex and the city gör det som alla andra filmer och serier strävar efter...

Så snart detta program är slut så börjar 3an visa SATC serien igen, så de två första avsnitten sänds ikväll. Bänkad framför tv3 ikväll alltså. Hell yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0