Sjuk!!!

Sen i Tisdags morse har jag legat hemma, totalförlamad av en groteskt förkylning som kom från ingenstans. Ont i halsen, huvudverk, grov hosta och snorig som aldrig förr. Så mycket snor som jag har producerat dessa två dagar trodde jag inte var möjligt. Idag känner jag mig lite bättre, men långtifrån helt. Borde ge mig iväg och köpa nässpray o hostmedicin men vill inte riskera att bli sämre. Ska iväg och jobba ikväll, skulle göra vad som helst för att slippa.. Ska ju orka med jobb på fredag och Lördags också..

Hur som haver. finns inget som hindrar mig från att gå på konserten imorgon, även om ja skulle ha feber!
Håll tummarna att ja blir frisk... tjipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0