Sönderhostade lungor...

Pallar fan inte att hosta mer. Kan knappt andas uan att hosta, ännu värre när man försöker sova. Imorgon ska jag pallra mig ner till Märsta, antingen in på apoteket o köpa receptfri hostmedicin eller dra ill vårdcentralen i Valsta. Receptfria brukar ju aldrig funka och jag behöver verkligen bli av med hostan. Ska nog ringa vårdcentralen imorgon, kolla om jag inte kan få recept på typ Cocillana. Den medicinen brukar ju allitid funka!

Så vad har hänt idag? Inte ett skit. Har legat under täcket halva dagen, fick i mig lite mat framå kvällen förs och kollade på filmen Fever Pitch, helt ok. Känns dock väldigt tomt hemma när inte Forsman är här. Inte ens Roffes pipande stämma hör man. Jag hatar verkligen att vara ensam, därför ska de bli gött o lämna lägenheten imorgon..få se lite folk.

Ska försöka komma ihåg att köpa honung också, så man kanske kan få i sug lite te. Usch. Nu ska ja dricka lite varm blåbärssoppa och se om hostan vill lugna sig lite.

tjipp o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0