Taggad!!

Nu är det snart dags att sluta jobbet för denna natt, 14 timmar har flugit förbi känns det som. Inte är jag speciellt trött heller. Dags att bege sig hem strax för att färga håret, ska bli glänsande svart igen, efter det blir det frukost och hopp i säng för att sova några timmar. Boholm skulle dyka upp runt 13-14 tiden, då är det dags att börja fixa håret inför ikväll. Känns som de kommer ta ett tag eftersom jag inte alls är säker på hur jag ska fixa det än..

Blir iallafall förfest på eftermiddagen innan vi drar till Harry & Puma runt 18tiden redan ikväll för att fira Harrys födelsedag. Eftersom temat är maskerad så ska det bli spännande att se hur folk har fixat till sig. Vet ju vad Jag, Forsman och Boholm ska vara.... lovar att lägga upp lite kul bilder :D

Party ikväll alltså, TAGGA TAGGA TAGGA!

Ikväll testar jag detta vin för första gången...hoppas de e riktigt gott, är sjukt vinsugen!

Kommentarer
Postat av: miss korea

Hoppas vinet var gott :)

2010-05-30 @ 22:48:35
URL: http://www.hanky.se/MissKorea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0