Christmas is old news.....

Idag är det annandagen....vid midnatt innebär det alltså att julen är över. Alla granar, tomtar och paket blir bortglömda, nerpackade eller utkastade medan hela Sveriges befolkning stålsätter sig inför nyårsafton och år 2009.

Decemberlönen går till Skumpa, fyrverkerier och den där perfekta outfitten. Nyårsafton är den natt då vi alla ljuger som mest under året skulle jag tro. "Jag ska sluta röka", "Jag ska börja på Gym", "Jag ska sluta stressa" lovar var och varannan människa. Dom följande veckorna anstränger sig alla för att hålla dessa nyårslöften men runt mitten av februari har de flesta gett upp.

Själv har jag för längesen insett att det här med nyårlöften bara är ren Bull (Som Kristina skulle säga). Visst har jag och Harry gjort upp en plan men det är inte riktigt ett nyårslöfte, mer en livsnödvändig förändring. Ser fram emot det, även om det kommer bli hårt. Än så länge håller jag det hemligt men info kommer längre fram.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Bull är grejer det xD

2008-12-26 @ 19:20:10
URL: http://kristinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0