Min fot lever sitt eget liv..

Har precis tagit en varmdusch och nu har jag återigen kastat mig framför datorn, då jag precis märkte att min ena fot håller på och flaxar för sig själv. Alltså den ligger och "sparkar" i tomma intet.
Inte det att jag känner mig stressad eller så, utan snarare att jag varit utan snus i 4 dagar!
Har varken haft råd att köpa nytt eller orkat ta mig till en affär.

Hoppas som fan att jag hinner in på 7 eleven vid jobbet ikväll, för palla å jobba utan snus..No thank you!
Hmm måste försöka vila lite nu, bara typ 4 timmar tills jag ska dra.

Tjipp!


Sexy? :D

Kommentarer
Postat av: broder

slutaaaaaaaaaaaaaa snusaaaaaaaaaaaaaaaaaa

blääääää



hihih

kul du piggare...kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

amigo är hemma s¨¨ skönt snart till Fjällen för umeå regn o blöt snö---till vit land hahihi

2008-12-18 @ 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0