Mongo syskon..:)

Vid 15tiden idag mötte jag upp syrran, hon sprang mot mig när hon såg mig, blev nästan lite tårögd. Känns superkul att hon är här, ska bli ett kul lov. När hon kom bestämde vi oss för att gå och äta nånstans, behöver ju mat i magen när man ska jobba. Snurra runt vid Sergel för att leta efter något shysst place, kände inte direkt för Donken. Tillslut gled vi in på Mongolian. Blev Buffé med bla massa sushi så jag var helnöjd. Kul för syrran att få testa något annat än mammas klassiker, "kalops och potatis" (även om jag saknar den maten ibland).
Till efterrätt blev det frukt, glass och friterad banan. Satt som gjutet i kistan!

När vi smet ut därifrån så kom en engelsktalande man fram till mig, Han pratade på om Marocko och att det är så underbart där. Sen försökte han få mitt nummer och ville bjuda på kaffe. Visst blir man smickrad men körde en fuling och kläckte, "sorry, I have a boyfriend". Ibland får man ljuga!

Kikade i lite affärer, inte lätt när vi hade hennes packning och dra på plus att folk är som tokiga nu för att det är rea. Blev bla en tripp in på Lagerhaus där jag hitta massa fint (inredningsfreak som jag är) och Kappahl där syrran provade massor med kläder. Tänkte dra typ till Globen på Måndag och ha en shoppingdag. Har inte alltför mycket att shoppa för denna månad, men lite kanske man kan fynda.

Nu blir det jobb hela natten, Syrran får sitta med, lite tråkigt för henne men skönt och ha henne i närheten första kvällen.
Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: broder

whiiiiiiiiiiiiiiiiiii så härligt med syrran o bjuda henne på saker...klart hon gillar vara med på jobbet...se film osv

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på er.



love ya

2008-12-28 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0