Den eviga singeln..& SATC maraton!

Det är jag det, i ett nöt skal! I fem års tid har jag varit singel, trånande och dagdrömmande efter den kärlek som bara existerar på film! Varför kan det inte vara så lätt att min ädle prins kommer galopperandes på sin vita häst..*djup suck*
I nuläget är jag så otroligt trött på singellivet att jag spyr. Inte bokstavligt talat, men ni vet vad jag menar.

Kanske är det så att den som anstränger sig för mycket inte hittar någon kärlek, medan den som inte letar hittar sin stora kärlek på bussen.Ni hänger med på vad jag menar?
Tänkte efter igår, Har sedan jag flyttade upp till Stockholm (november förra året)  iallafall haft en "första" date med sex killar... Och varje gång verkar jag träffa fel.

Inte konstigt att man blir trött på MÄN. Kanske vore dags att ta en paus från dom. Finns ju fortfarande någon i mina tankar, som jag skrev härromdagen..men sedan han var här i fredags å har jag inte hört så mycket mer.
Bliv bara allmänt less. Sånna här stunder jag vill träffa Emelie och bara umgås och prata allmän skit som vi tjejer gör med varandra.



Positiv nyhet imorgon iallafall mina vänner (och främlingar??)
IMORGON ONSDAG FRÅN KL 19.00 ÄR DET SEX AND THE CITY MARATON PÅ TV3.
hela 5 timmar av tv-njutning..inklusive de två sista avsnitten. Sen att jag kan dom i huvudet spelar ingen roll utan jag gråter som tok varje gång jag ser Carrie komma in på fiket och överraskar dom andra tre.

Oh! längtar redan... Får se om man hittar någon att se alla avsnitt med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0