Tjejkryssningen 30/5-31/5...


Eftersom Jennifer fyllde år hade hon bokat en kryssning på Amorella, det blev hon ,Jag och Madde från västerås som skulle åka..
Vi lämnade Stockholm c:a kl 20 på fredagkvällen och vi var på G vill jag lova! Vi förfestade i hytten tills vi alla tre blev rätt runda om fötterna (milt uttryckt) och sen begav vi oss ut på upptäcksfärd på båten...

Så sjukt roligt folk man träffar på, sen visar  det sig att en hel del av dem bor i närheten av oss i Högdalen. coolt värre.
Iallafall, vi däckade nog allihop runt kl 7 på morgonen och den här resan kommer vi nog aldrig glömma.
Jag säger bara: "What happens on the Finlandsbåt stays on the Finlandsbåt" ...

Anyway...Varsågod här kommer lite bildfrossa:

                                                   
  Innan man är fest fixad..

Charlie & Harry... snyggt värre


Madde & Jennifer "Harry"


Festfixad och fin?

genom hyttfönstret! Sjukt vackert...

Alltid lika snygg när jag dricker..

Kosken eller Ramlösa?, that is the question..

Det får nog räcka så, behöver ju kanske inte lägga upp dom allra galnaste bilderna. Kul hade vi iallafall ¨så det lär vi göra om. Men nästa gång hoppas jag att jag får med mig mina två andra bästa vänner. Inte lätt att ha den ena i Karlstad och den andra i Borlänge.. Jag saknar er varje dag Emelie & Therese! (kanske dags att sluta kalla er för era efternamn..) Får hitta på några andra smeknamn ;)

that´s all folks! *out*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilka härliga bilder.

Värsta sött skrivet av dig, börjar ju nästan gråta... miss you babe!

2008-06-14 @ 23:39:38
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0