Funderar..

Ännu en oproduktiv dag är förbi...eller kanske inte helt oproduktiv. Har fått tummen ur a***** och sökt 4 nya jobb. Är så fruktansvärt trött på att vara arbetslös, inte bara för tristessen men för plånboken. Blir frustrerad över att inte kunna shoppa :)

Vill hitta på något, vill ut och resa! eller bara göra något nytt, men ovanstående problem sätter ju käppar i hjulet för mig. En tom plånbok och en resa passar lika bra ihop som Bert Karlsson i trikåer... alltså inte vidare bra alls. *understatement of the year*. Måste färga håret också, köpte den där förbannade färgen för säkert två veckor sen men har skjutit upp det, som så mycket annat. Känner nog att det börjar bli dags ändå, har Stockholms mest osexiga utväxt i huvudet just nu och så kan man ju inte gå omkring och se ut!

image10

Jag har nyans nr 800 Mörkbrun. c:a 69:-

Satt och bläddrade lite i några gamla Glamour tidningar förut, för att hitta nåt kul tips eller whatever och det stör mig att vilken sida man än bläddrar på finns det knappt en enda tjej som inte har storlek 34.. Vad hände med oss andra kan man tänka? Är så trött på att alla ska se likadana ut, har inte folk i modevärlden hört att omväxling förnöjer! Sen visst, ibland kastar dom fram nån stackars tjej och kallar henne "Plus Size Model", bara för att hon väger 7 kilo mer än de andra modellerna. Ska det vara PLUS size så ska det. Finns såååå sjukt många vackra kvinnor, i olika storlekar, längder och hudfärger.
Funderar på att skaffa mig en tröja med texten "Stockholms Next Tjock Model" :D fan va roligt, va ska folk göra liksom, dom glor ju i vilket fall som helst...

Nej, nu ska jag laga mat!

/Overweight and Proud! *lol*

image11

                                    
Charlie- The Next Tjock Model?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0