Nykläckt...


Dags att återigen starta upp en blogg, se om jag faktiskt kan hålla denna rullande. Tror mina tankar behöver någonstans att få bli nedskrivna.

Just nu är klockan 04.00 denna härliga Torsdagsmorgon..och tittar jag ut så har det börjat ljusna och varenda fågel i kvarteret är vaken och är kvittersugen. Det är nu man märker att våren är här...på riktigt. Gud så härligt!
Har vårkänslor i kroppen också... man saknar ju att ha någon att tycka om, evigheter sen man var kär, nästan så  att man har glömt hur det känns...

Hade en Date tidigare ikväll, en kille som inte bara var förbannat fin men verkar vara en riktigt mysig kille...vet inte men..vill gärna träffa honom igen..och nu är jag i det stadiet vi kvinnor så ofta finner oss i...nämligen "kommer-han-att-ringa" och "vill-han-ses-igen"-stadiet.... hatar detta, den eviga väntan. Livet var lättare när man var liten..man gick fram till någon på rasten i skolan...eller skrev en lapp.."får jag chans på dig"..sen fick man ett ärligt ja eller nej. Fick man JA var man jätteglad...fick man ett NEJ ryckte man på axlarna och fortsatte hoppa hopprep eller spela kula (ja, sånt gjorde man på 90-talet), numer lever man i ett vakuum och väntar, spelar spel för att inte "verka för på"....de får gå som det går helt enkelt :)

Om något heeeelt annat nu. är lite shoppingsugen..Har ju blivit en del skor på sista tiden, så det behöver ja inga mer...men vill ha lite söta sommar toppar...och accesoarer! i mängder...måste ta ett till hål i örat med, så jag äntligen kan ha massa söta och stoooora örhängen :)

nej. nu är det nog dax att kika lite på Tradera om man hittar nåt kul.
Over N Out. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0