Lördagsmys..

Kom hem för en dryg timme sen men inte kastat mig i sängen förrän nu. Handlade lite på Ica efter jobbet och försökte komma på något gott och enkelt att fixa till brunch. Man blir verkligen superhungrig när man jobbar hela natten så nu har jag fixat ihop en supersmarrig kycklingsallad och ett stort glas kall mjölk. Mums säger jag bara!!

Ska äta den nu samtidigt som jag ska se filmen "The Breakup".
Gillar den filmen skarpt, förmodligen mest för att Jennifer Aniston är med. Finns det någon charmigare skådespelerska? Galet Vacker är hon också.
Blir lite ego lördagsmys innan det blir sovdags..upp och jobba kl 20 ikväll igen.

Så vi hörs senare.

Någon annan som har några mysiga lördagsplaner?

Mums!

Kommentarer
Postat av: emelie

ja jag vet...blev så glad.

Fan vad jag längtar tillbaka. hade alltid ett leende på läpparna när jag vaknade och fick alltid nyplockade blommor av Ramsses. naaawwww

2008-11-08 @ 13:17:58
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: Hacki

Inte mer än att man hoppas få växla ett par rader med dig så här natten mellan lördag och söndag.

2008-11-09 @ 00:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0