Begär!

Måste bara blogga lite snabbt innan jag sätter igång och jobbar. SKulle börjat för en stund sen men missade bussen så nu vart man lite sen. Har verkligen ingen lust alls och jobba inatt, men hey, hade jag varit hemma hade jag suttit vid datorn all night long anyway, då kan jag lika gärna få betalt. Right?

Gud (nej, jag är inte troende), vad jag har börjat blanda in engelska när jag skriver, inte alls med mening för jag vet själv att det är lite störande att läsa. Men jag skriver ju som jag pratar. Take it or leave it liksom (klämmer till med ett riktigt fjortisuttryck)

Har inte gjort något produktivt alls idag, somnade i förmiddas och sovit nästa hela dagen, fanns ju ingen Harry hemma som kunde väcka mig. Hon har nämligen åkt ner till kärleken i Götet över helgen. Inte heller har man sin mobil sär folk ringer och väcker en. Tro det eller ej så har BÅDA mina laddare lagt av, kan ha nåt o göra med att Sickan (ena katten) gladeligen har tuggat på kablarna. Suck. Så nu kan folk heller inte ringa mig. Så ni som läser..och som jag känner. Ni når mig BARA PÅ MSN för tillfället.

Just nu har jag bara ett sjukt begär efter SNUS! Vore så skönt med en Götet Rapé...eller General. *ahhh*
Jag freakar ut snart...måste ragga en snus innan jag kan börja ta samtal från galna idioter (läs: skåningar med grova uttalssvårigheter, kåta norrlänningar, aggressiva göteborgare, fulla värmlänningar, dryga stockholmare mm)

Let the night begin!

Sthlm- Sergel By night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0