Blogg Awards!

Efter en smått hysterisk kväll hemma, då jag var helnojig över att jag inte fick tag på familjen nere i Värmland, så sitter jag fridfullt i min ensamhet på jobbet. Lite skönt på torsdagskvällar, man får betalt för att sitta av tiden känns det som.Bara jag här mellan 00-06. Jag och dom få tokar som ringer in.

fick frågan nyss: "Jag är 16 år, är det konstigt att jag inte kommit in i målbrottet än"?
Vad fan svarar man på det?

Åkte bussen förbi Stureplan förut, vanliga vägen till jobbet och kom på att ikväll körde dom ju "Blogg-awards" på StureCompaniet. Jädrans va mycket folk det var utanför. Läste senare på Metro.se att tex Carolina Gynning ,(årets kändis-blogg) Elin Kling (årets fashonista-blogg) BlondinBella (Årets Business-blogg) och Kenza (Årets Bloggare 2008) vunnit priser. Grattis till er och ni övriga vinnare såklart. Alla har väl vid det här laget hört att miss Blondinbella slutat blogga, "paus" som hon kallar det. Kul att hon insett att skolan och hennes vanliga liv är viktigare.

Gynnings blogg brukar jag läsa, hon är så jävla skön. Klockren helt enkelt och Sveriges hetaste puma är hon med.
Någon håller med? Eller tycker att jag har åt helvete fel?

Miss Gynning

Kommentarer
Postat av: ancii

Jaaa tycker det hihi sen vet ja inte hur du tycker hehe men den kommer nog va bra och fin på dig hehehe.

2008-10-17 @ 01:07:52
URL: http://ancii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0