Breakfast in bed?

Ligger i sängen ny med min fina laptop och njuter av lördagsmorgonen, hade njutit lite mer om man inte hade jobbat hela natten, men konstigt nog känner jag ingen vdare trötthet. Brevid mig på en pall står min frukost, en tallrik yougurt (jordgubb och grantäpple) och flingor. Kittlar dödsskönt i kistan som farsan Baloo skulle sagt.

En sten har lättat från mitt bröst, verkar som mitt lilla mobilproblem faktiskt kan komma att lösa sig i slutet av månaden tack vare min bästa killkompis. Thank you sweetie! Inte helt hundra än, men vet att han kommer hjälpa mig om han kan.

Har även kikat in på tradera efter en ny laddare till min nokia, hittade en och ska betala den nu så till veckan kan jag få igång mobilen såpass att jag kan ta emot samtal och sms igen iallafall. Goda nyheter alltså, då kanske man kan få prata med goa Lion igen..

Nej, nu ska jag äta upp min frukost och sen kanske sova en timme eller två. Jobb igen kl 20...
Puss sålänge!


Flingor någon?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Frukost i sängen låter underbart i mina öron :) Själv var man uppe och hoppade kl 5.. Hoppas allt löser sig för dej med mobil och så.

2008-10-04 @ 19:13:56
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh fy :( Jag kommer med kaffe och kanelbulle så att du inte somnar på jobbet. Håller tummen att att dina 12 timmar går fort :)

2008-10-04 @ 20:35:17
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0