Fredagens Idol!

Jag vet, Jag vet...Inte kommit någon idolblogg under fredagen från mig. Anledningen är att jag faktiskt missade mer än halva programmet, MEN jag såg snabbgenomgången plus uppträdandena av Anna, Robin B, Johan och Sepideh.
Kan inte förstå att Anna och LouLou hängde löst, tyckte Anna var rätt bra och det lilla jag hörde av LouLou var kanon!

Kan heller inte förstå kritiken från juryn efter programmet, "LouLou åkte för att hon tyckte ABBA var lite töntigt" och "Att prata illa om Abba är att trampa på hela Sverige". KOM IGEN! Det är 2008, Varför Varför Varför ska man ha ett tema som ABBA?! Vad spelar det för roll om idolerna klarar den schangern, förhoppningsvis ska INGEN av dom sjunga sån musik senare i sina karriärer. Allt snack om att ABBA är störst inom svensk musik. Visst, jag erkänner deras genomslag världen över och deras framgångar, all heder till dom, men bara för det så är inte musiken bra! Visst alla har olika smak och det är MIN åsikt att ABBA´s musik är sönderspelad och överreklamerad.

Vad LouLou hade att säga stämmer, ABBA ÄR TÖNTIGT!
Hitta på lite mer orginella teman FFS!
Sen behöver juryn skärpa till sig, är det "gulligt och spännande" att Johan kommit i målbrottet? Det visar väl bara klart och tydligt att Idol är fel forum för honom. Psst Johan, fritidsgården ligger ditåt. --->

Och samma sak gäller fortfarande, är det någon som vet vem den modehandikappade stylisten för idol är?!

LOULOU - Du skulle inte ha åkt ut idag, men gjort är gjort. Lycka till i framtiden med musiken. Du är en pärla!


Bild lånad från tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0