Idol Feber! (total diss av årets deltagare)

Och Nej, då menar jag inte Idol 2008, iallafall inte av dem som är kvar. Visst Anna är rätt bra, även om hennes låtval är lite sisådär. Lars gillar jag också och som sagt Lou Lou. Men de är ändå grymt låg nivå på deltagarna igår. Jag säger höj åldersgränsen till 18 för att ens få söka och sluta med daltandet av dom unga deltagarna.

Bra att Jesper åkte ut. Han ser ut som en dålig klon av Idol-Ola och låter som ett tolvårig dansbands-wannabe
Yasmina gick endast vidare för sitt utseende (som enligt juryn är så otroligt...själv tycker jag hon ser rätt gammal ut, inte alls som 17), hon sjunger katastrofalt, känns väldigt "skolavslutning i 9an".
Robin "Prettyboy" ska vi inte tala om, Känns väldigt "skolans sötaste kille" blandat med "ser ut som Basshunters lillbror", visst du är så söt...så länge du inte sjunger.

Johan Palm 10åringen med falskleg, som av någon anledning har en plats bland finalisterna. Sorgligt. Han är ju så liten att han väcker moderskänslor hos tonåringar. Kom igen Svenska folket, detta är IDOL, inte lilla melodifestivalen eller små stjärnorna.

Däremot vill jag plussa för min super favorit ALEXANDER KONSTANTOULAS som nyligen fick skivkontrakt trots att han missade en plats bland dom 16 sista iår (helt oförklarligt varför han inte gick vidare).
Har smyglyssnat på första singeln "I´m Sorry" och jag älskar den! Grattis och Stort lycka till!
Lyssna här: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2008/article3485751.ab

Sen läste jag även att "kapten" Daniel Karlsson från förra årets favoriter släpper skiva nu, såg hans nya video på Aftonblandet och måste säga att den är grym, udda och orginell, precis som artisten Daniel är. Håller utkik efter skivan!
Lyssna och se videon här: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3490952.ab

Sist men inte minst, kanske däremot kortast..hihi, vill jag tipsa om min underbara vän Ville Niskanen. Många av er känner nog igen honom från idol 2006. Nu är han snart aktuell med sin tredje singel, som sjungs på svenska. Kan bara säga att den är riktigt vacker, älskar hans röst. Inte bara för att han är min vän men för att han är grym!
Han är även aktuell i årets idol i Finland!
http://www.myspace.com/villeniskanen
www.metrobloggen.se/villeniskanen


Alex, Daniel och Ville!

Kommentarer
Postat av: ancii

Nawwwwwww min lilla grek han e så grymmmm =) fan vad man saknar han den lilla roliga saken hahaha.

2008-10-15 @ 01:59:44
URL: http://ancii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0